lördag 18 april 2009

Dagens låt: Mando Diao - Dance with somebody


Idag när jag vaknade så satte jag på tv:n för att se om det var nått trevligt jag kunde kolla på innan jag knäckte loss musklerna från nattens sömn. Och det var det ju. Förutom att favoriten Ellen visades så var det musik på MTV och bara det är ju något av en överraskning men de visade även en riktigt snygg video och bra låt med Mando Diao. Bassisten har på sig typ flyghörlurar med mikrofon och påminner om han bassisten i Soundtrack of Our Lives och det funkar bra. Hoppas att jag får dansa till denna låt på kvällens proseccoparty!

2 kommentarer:

  1. Men Catta... Det är ju en gitarr han med hörlurarna (Gustav?) spelar på och inte en bas.

    Är man ordmärkare och musiknazist som jag så blir det sådana här kommentarer.

    Lycka till på Proseccopartyt ikväll - hälsa alla och sup inte min sambo för full!

    /Karros kusin

    SvaraRadera
  2. Oj, nu skäms jag... Men jag sa ju att jag var nyvaken! :)

    Vi ska ta väl hand om Helena hon kommer ha så kul så!!

    SvaraRadera