tisdag 26 maj 2009

Dagens låt: Kansas - Carry on wayward son


Idag har jag sett sista avsnittet av min favvoserie Supernatural, säsong 4, och jag längtar så tills 5 säsongen börjar i september/oktober. Det sägs att det är nu all hell will break loose och att det kommer bli den sista säsongen. Jag har inte lyssnat på Kansas tidigare men i säsong 1 av Supernatural avslutades sista avsnittet med Carry on wayward son och sedan dess är jag lite svag för dem. Att låten sedan återkommit i alla de avsnitt som avslutat de senare säsongerna gör inte låten sämre. Den bygger liksom på längtan till näst kommande säsong.

2 kommentarer:

  1. Så jäkla bra låt!!!

    Ligger även med på soundtracket för den extremt bra filmen "Anchorman: The Legend of Ron Burgundy". (http://www.imdb.com/title/tt0357413/)

    Här är ett fler låtar från soundtracket: http://open.spotify.com/user/tbu/playlist/2L54qECBF9zLjmhyBEbjGe

    Riktigt bra!

    SvaraRadera
  2. Kommer det bli sista säsongen?? :(
    Låten är i alla fall laddad:)
    Kalle

    SvaraRadera