söndag 21 juni 2009

Dagens låt: I blame Coco - Look the other way


Här sitter jag i godan ro och roar mig med ett guilty pleasure nämligen att läsa om the Uberbrat pack som enligt The Times består av alla dessa brittiska kändisdöttrar som man ser valpa omkring i pressen, och jag försöker förstå varför de är med i tidningar och varför jag överhuvudtaget ägnar ens 15 sekunder åt dem. En av dessa töser visar sig vara Coco Sumner, dotter till Sting, och hon har ett band som heter I blame Coco. I artikeln finns ett klipp där hon spelar aukustiskt på en Hopevisning, hon låter väldigt mycket som sin far... Ger mig trots detta inte utan klickar vidare till Myspacesidan där de stavar blame med å, I blåme Coco. Lyssnar på låtarna och hittar en som är riktigt bra! Coco räknar till fyra på svenska i introt vilket ju är lite underligt... Ser då att deras näst bästa kompis är Teddybears (som tydligen inte heter STHLM längre), kanske är det de som är orsaken till å:et? Och ett, två, tre, fyra? Nu undrar jag verkligen vad Coco och Teddybears har ihop? Hmm, när jag tänker efter så låter den här låten ganska mycket Teddybears...

Myspace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar